Opdrachten

Onderstaand treft u een aantal voorbeelden aan van door Humanagement uitgevoerde interim- project- en adviesopdrachten. Deze opdrachten zijn uitgevoerd door onze interim- en projectmanagers, een team van facilitaire professionals, in dienst van Humanagement. Van veel van onze opdrachtgevers krijgen wij terug dat onze Humanagers, naast hun persoonlijke kwaliteiten een herkenbare Humanagement-stijl hebben. Hierdoor hebben wij met veel opdrachtgevers een duurzame relatie opgebouwd en meerdere opdrachten voor hen mogen uitvoeren.     

0000-00-00 00:00:00
Onderstaand treft u een aantal voorbeelden aan van door Humanagement uitgevoerde interim- project- en adviesopdrachten. Deze opdrachten zijn uitgevoerd door onze interim- en projectmanagers, een team van facilitaire professionals, in dienst van Humanagement.

Verhuismanagement bij Total G&P

Aanleiding en opdracht
Total G&P (Gas and Power) is een energieleverancier voor de zakelijke markt, die in 2013 de Nederlandse energiemarkt betrad. Binnen twee jaar was de organisatie uitgegroeid tot circa 50 medewerkers.
Read more

Facilitair concept in de Zorg

Uitdaging na transitie facilitaire dienst
Op 1 april 2015 is Carinova Services geëffectueerd en zijn in korte tijd alle woon- en zorglocaties van Carinova overgegaan op het nieuwe facilitair concept in de zorg. Binnen dit concept verleent Carinova Services de facilitaire diensten: schoonmaak, voeding, grand café, hospitality, textielvoorziening, logistiek en handyman diensten aan de zorginstelling Carinova en haar cliënten.
Read more

Interim-Manager Diensten en Welzijn bij Aafje

Interim Manager Diensten en Welzijn
De afdeling Diensten en Welzijn is binnen zorginstelling Aafje verantwoordelijk voor alle diensten en welzijnsactiviteiten, die aan klanten worden geleverd. Voor de tijdelijke vervanging tijdens zwangerschapsverlof van een van de managers heeft Humanagement als Interim Manager Diensten en Welzijn waargenomen op een drietal locaties.
Read more

Optimaliseren van Logistieke processen

Behaalde eindresultaten voor afdeling Logistiek
De afdeling Logistiek van het Albert Schweitzer ziekenhuis speelt na het optimaliseren van logistieke processen weer goed in op de behoefte van haar interne en externe dienstafnemers..
Read more

Positionering afdeling Facilitair

Advies positionering afdeling Facilitair
Blijf Groep is gestart met verscheidene ontwikkelingen, waarbij onder andere gestreefd wordt naar een efficiënt ingerichte organisatie en het beleggen van meer verantwoordelijkheden bij haar professionals. Ook voor de afdeling Facilitair heeft dit gevolgen.
Read more

Interim Directeur bij BestBuddies

Uitdaging bij non-profit organisatie
BestBuddies Nederland is een non-profit organisatie die vriendschappen tussen jongeren met en zonder licht verstandelijke beperking stimuleert. Humanagement heeft maatschappelijk verantwoord ondernemen hoog in het vaandel staan en daarom is een Humanager toegetreden tot het bestuur van BBN als onbezoldigd bestuurslid.
Read more

Huisvesting Gemeente Velsen

Humanagement is gevraagd een Programma van Eisen op te stellen voor de huisvesting van de Gemeente Velsen . Op basis hiervan wil de afdeling Vastgoed haar huisvestingsplannen actualiseren en laten aansluiten bij de huisvestingsbehoefte van de afdeling Openbare Werken.
Read more

Projectmanagement Start-up Theater Dakota

Start-up Theater Dakota vraagt extra projectmanagement-capaciteit
Ongetwijfeld een situatie die voor velen herkenbaar is. Voor een korte periode behoefte hebben aan extra expertise en capaciteit om een project of werkzaamheden vlot te trekken.
Read more

Contract- en leveranciersmanagement ProRail

De afdeling Facilitaire Zaken (FaZ) van ProRail heeft als missie ”Het zorgen voor flexibele, eigentijdse huisvesting en een professionele werkomgeving voor alle medewerkers in ProRail panden, zodat zij op een prettige manier hun werk kunnen doen.” Eén van de speerpunten van de afdeling is het verder professionaliseren van haar producten en diensten door het invoeren van leveranciers- en contractmanagement.
Read more

Professionaliseren Facilitaire Afdeling Breed

Adviseren over organisatie Facilitaire Diensten
Breed is een Sociale Werkvoorziening (SW-bedrijf) die in opdracht van negen gemeenten in de regio Nijmegen mensen aan werk helpt. Ongeveer 130 medewerkers werken samen om ruim 2.
Read more

Integrale veiligheid in Zorginstelling

Veiligheid, misschien wel de belangrijkste (bij)zaak in de zorg!?
Veiligheid in de zorg is, mede na een brand met dodelijke afloop in Rivierduinen (maart 2011), voor alle zorgorganisaties en haar bestuurders topprioriteit (of zou dit moeten zijn!). Zaken op papier (aantoonbaar) op orde hebben is niet afdoende.
Read more

Facilitaire Serviceconcepten bij Eneco World

Facilitaire exploitatieorganisatie nieuwe hoofdkantoor Eneco
In 2010 is Eneco gestart met de visieontwikkeling van Eneco World, het duurzame transparante samenwerkingsgebouw in Rotterdam. In lijn met de nieuwbouw stond de afdeling Facilities voor de uitdaging om de traditionele manier van werken los te laten en zichzelf opnieuw uit te vinden.
Read more

Projectmanagement Nieuwbouw VL-post ProRail

Over-all projectleiding en projectleider Facilitaire inrichting
De nieuwe verkeersleidingspost van ProRail in Utrecht is 4 juni 2015 officieel geopend. Deze post, inclusief controlroom van 1000 m2 , ligt direct aan een knooppunt van sporen in de Cartesiusdriehoek.
Read more

Herhuisvesting Regiokantoor Joulz

Het regiokantoor van Joulz Zuid-Holland-Zuid was gevestigd in Rotterdam Zuid. Vanwege het aflopende huurcontract, de slechte klimaatinstallatie en de locatie (midden in een woonwijk) heeft Joulz besloten te gaan verhuizen.
Read more

Transformatie naar regie-organisatie bij Joulz

Het energiebedrijf Eneco Holding is opgesplitst in de kernbedrijven Stedin, Eneco en Joulz, waarbij Joulz als aannemer verantwoordelijk is voor het onderhoud aan het elektriciteits- en gasnetwerk. Deze splitsing is ook voor het Facilitair Bedrijf (FB) doorgevoerd.
Read more

Interim-management en organisatieadvies Provincie Flevoland

Humanagement is gevraagd een interim-manager te leveren om leiding te geven aan de afdeling Facilitaire Zaken (22 fte) en een organisatieadvies te schrijven voor de afdeling, passend binnen de besturingsfilosofie van de Provincie Flevoland.
Leiding geven aan en adviseren over afdeling Facilitaire Zaken .
Read more

Herhuisvestingsmanagement Codarts

Codarts Hogeschool voor de Kunsten in Rotterdam biedt hoogwaardig kunstonderwijs op het gebied van muziek, dans en circus en telt ongeveer 1.000 studenten (50 nationaliteiten), en circa 340 medewerkers.
Read more

Implementatie FMIS bij Vivium Zorggroep

Vivium Zorggroep is de zorgspecialist in de regio Gooi en Vechtstreek. Vivium biedt 24 uur per dag, 7 dagen per week woonzorg, verpleeghuiszorg en thuiszorg.
Read more

Bouwprojectmanagement DE Cafe Nationale Nederlanden

Met 110.000 passanten per dag is het Centraal Station van Rotterdam één van de drukstbezochte plekken van de stad. De twee oer-Hollandse merken Nationale-Nederlanden en Douwe Egberts hebben in samenwerking een koffiecafé van 350 m2 op de begane grond van het Nationale-Nederlanden kantoorgebouw de Delftse Poort te Rotterdam gerealiseerd.
Read more

Werkplekinrichting Operationeel Besturingscentrum Infra ProRail

Betere samenwerking en Procesintegratie
De vier Schakel- en Meldcentra (SMC) in Rotterdam, Amsterdam, Zwolle en Eindhoven worden samengevoegd tot een landelijk centrum: het Operationeel Besturingscentrum Infra (OBI). Vanuit Utrecht wordt het OBI, als onderdeel van het Operationeel Controle Centrum Rail (OCCR), een landelijk operationeel aanspreek- en informatiepunt.
Read more

Volg ons op

Copyright 2016

Contact

+31 (0) 15 21 50 015 
mail@humanagement.nl
Route